Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6212
Title: Етапи розвитку української етнопедагогічної думки (друга половина XIX–XX ст.)
Other Titles: The Stages оf Progress оf the Ukrainian Ethnopedagogical View (the Latter Half оf the XIX th - XX th Century)
Authors: Лукановська, Аліна Вікентіївна
Lukanovska, Alina Vikentiivna
Keywords: етапи
розвиток
українська етнопедагогічна думка
народно-педагогічні традиції
прогресивні вітчизняні педагоги
stages
progress
Ukrainian ethnopedagogical view
folk-pedagogical traditions
progressive Ukrainian teachers
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Лукановська, А. В. Етапи розвитку української етнопедагогічної думки (друга половина XIX–XX ст.) [Текст] / А. В. Лукановська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 46–59.
Abstract: У статті висвітлено історія становлення етнопедагогічної думки в Україні, обґрунтовано етапи її розвитку, розкрито їх специфіку, проаналізовано основні напрями та народно-педагогічні традиції виховання молоді у східному та західному регіонах країни, охарактеризовано досягнення сучасних прогресивних вітчизняних педагогів, їх вагомий внесок у повернення української педагогічної науки та виховної практики до своїх витоків - народної педагогіки.
The article deals with the lighting up the of the history of ethnopedagogical view becoming in Ukraine, substantiation of stages of its progress, exposing of their specific features, analyzing of the basic directions and folk-pedagogical traditions of youth education in the eastern and western regions of the country, describing of modern progressive Ukrainian teachers' achievements, their substantial contribution to the returning of the Ukrainian pedagogical science and educational practice to their sources – folk pedagogics.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6212
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lukanovska.pdf173,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.