Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6166
Title: Науково-дослідницька діяльність майбутніх учителів у системі вдосконалення методологічної культури
Other Titles: The Research Activity of Future Teachers is in the System Of Improvement of Methodological Culture
Authors: Лаврентьєва, Олена
Lavrentieva, Olena
Keywords: науково-дослідницька діяльність
методологічна культура вчителя
research activity
methodological culture of teacher
Issue Date: 2015
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Лаврентьєва, О. Науково-дослідницька діяльність майбутніх учителів у системі вдосконалення методологічної культури [Текст] / О. Лаврентьєва // Фізико-математична освіта : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: Ф. М. Лиман, І. О. Мороз, В. С. Іваній та ін.]. – Суми [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2015. – Вип. 1 (4). – С. 7–13.
Abstract: У статті аналізується зміст і характер, спільні та відмінні риси науково-експериментальної та науково-дослідної діяльності студентів; розкриваються характер, етапи, підходи та напрямки науково-дослідної діяльності майбутніх учителів; робиться акцент на активізації науково-дослідної діяльності майбутніх фахівців з метою формування і розвитку їх методологічної культури в процесі професійної підготовки. Автор вказує на ряд труднощів, які пов'язані з неоднозначним застосуванням основної термінології, недостатньою поінформованістю про необхідність науково- дослідної діяльності студентів та її роль у формуванні професіоналізму. Автор розкриває зміст етапів, підходів і напрямів науково-дослідної діяльності майбутніх учителів; робить акцент на необхідності її активізації з метою формування та розвитку студентської методологічної культури.
In article the contents and character, the general and distinctive features of scientific and experimental and research activity of students are analyzed; becomes the evaluation of the historical background and the existing practice of the organization of research work of students in system of professional training. The author points to a number of difficulties which are connected with the ambiguous use of key terminology, insufficient awareness of need of research activity of students and its roles in formation of the professional. The author opens the maintenance of stages, approaches and the directions of research activity of future teachers; places emphasis on need of its activization for the purpose of formation and development student’s methodological culture.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6166
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lavrentieva.pdf938,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.