Методико-математична підготовка майбутніх вчителів початкових класів у контексті реформування початкової освіти

Ескіз недоступний
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Суми : ФОП Цьома С. П.
Анотація
Розкривається поблема методико-математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів в умовах реформування системи початкової освіти. Аналізується новий Деражавний стандарт початкової освіти (від 21 лютого 2018 року). Висвітлюються особливості організації навчальної діяльності студентів на заняттях з навчальної дисципліни "Методика навчання освітньої галузі "Математика"" зумовлені реформуванням системи початкової освіти.
The problem of methodical and mathematical preparation of future teachers of elementary school in the conditions of reforming the system of primary education is revealed. The new Drafting Standard for Elementary Education (February 21, 2018) is analyzed. The peculiarities of the organization of educational activity of students in the classes on the educational discipline "Methods of teaching the educational branch" Mathematics "" are conditioned by reforms of the system of primary education.
Опис
Ключові слова
методико-математична підготовка, вчителів почактвих класів, початкова освіта, діяльністний метод, інтерактивні методи навчаня, methodical-mathematical preparation, teachers of elementary classes, elementary education, activity method, interactive methods of teaching
Бібліографічний опис
Васько, О. О. Методико-математична підготовка майбутніх вчителів початкових класів у контексті реформування початкової освіти [Текст] / О. О. Васько // Навчання й виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у викликах сьогодення : [монографія] / за заг. ред. О. В. Лобової, І. П. Рогальської-Яблонської. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 323–339.