Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5923
Title: Геометрична піготовка вчительських кадрів в університетах України: акценти на конструктивізм
Other Titles: Geometric Teacher Training in Universities of Ukraine: the Emphasis on Constructivism
Authors: Ленчук, І. Г.
Lenchuk, I. H.
Keywords: психологія навчання
засвоєння знань
конструктивний підхід
графічний (графоаналітичний) метод
psychology training
acquisition of knowledge
constructive approach
graphic (graphic- analytical) method
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Ленчук, І. Г. Геометрична піготовка вчительських кадрів в університетах України: акценти на конструктивізм [Текст] / І. Г. Ленчук // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.; гол. ред. О. В. Семеніхіна]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 2 (8). – С. 67–71.
Abstract: У статті розглянуто проблему покращення якості підготовки студентів (учнів) із дисципліни «Геометрія», вироблення вмінь та навичок активної навчально-пізнавальної діяльності, які входять до системи інтелектуальних розумових і практичних дій. Посилаючись на класиків педагогіки і психології, на власний педагогічний досвід доведено, що конструктивізм геометричних пропозицій, їх якісна геометризація та унаочнення бінарними рисунковими моделями є природним, найбільш ефективним рушієм продуктивного розумового розвитку, становлення навчально-пізнавального інтересу до найпершої з наук, формування професійних компетентностей майбутніх учителів математики в університетах держави Україна. З позицій опанування загальних прийомів мислення і діяльності, суто геометричних методіврозв’язуванняпрактичних (прикладних) задач, виробленнявмінь шукатиі знаходити результат у нестандартній ситуації, на основі конструктивного-генетичного методу охарактеризовано основні функції задач: навчальну, виховну, розвивальну і контролюючу.
The article deals with the problem of improving the quality of training of students (pupils) of the subject "Geometry", develop skills of active teaching and learning activities in the system of intellectual and mental action. Referring to the classics of pedagogy and psychology, on your own teaching experience proved that constructivism geometrical proposals, the quality of their geometrization, a visual representation of binary models in the pictures is a natural, more efficient engine of productive mental development, the formation of educational and cognitive interest in the first of the sciences, formation of professional competence of the future mathematics teachers in the universities of the state Ukraine. From the point of mastering common methods of thought and action, a purely geometrical methods to solve practical (application) problems, develop skills to search and find the result in a precarious situation, on the basis of constructive-genetic method is characterized by the basic functions of tasks: teaching, educational, developmental and supervisory.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5923
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lenchuk.pdf885,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.