Теоретичні умови формування професійних якостей у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі виробничої практики в умовах центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті обґрунтовано актуальність і перспективи формування та розвитку професійних якостей особистості майбутніх фахівців з фізичної реабілітації; розкрито основи організації й методики формування професійних якостей у роботі та практичній підготовці майбутніх фахівців з фізичної реабілітації в умовах центру комплексної реабілітації дітей із інвалідністю. Успішне виконання професійної діяльності будь-якого працівника соціальної сфери залежить від оволодіння та вдалого використання ним низки характеристик, у тому числі професійних якостей особистості. Доведено, що професійна діяльність фахівців з фізичної реабілітації має реалізовуватися на базі системи професійних якостей. У процесі оволодіння, освоєння й виконання практичної професійної діяльності особистості психологічні якості поступово закріплюються, професіоналізуються, утворюючи самостійну систему правил поведінки, реагування, спілкування фахівця з дитиною або її представником.
The article proves the urgency and prospects of formation and development of professional qualities of the personality of the future physical rehabilitation specialists. The foundations of organization and methods of formation of professional qualities in the work and practical training of the future physical rehabilitation specialists in conditions of a comprehensive rehabilitation center for children with disabilities are revealed. Successful performance of the professional activity of any employee in the social sphere depends on the mastery and fruitful use of a number of characteristics, including professional qualities of the individual. It has been proved that professional activity of physical rehabilitation specialists should be based and implemented on the basis of a system of professional qualities. In the process of mastering, learning and implementing practical professional activity of the individual, psychological qualities are gradually fixed, professionalized, forming an independent system of rules of behavior, response, communication of a specialist with a child or his representative. When solving the tasks of the study of implementation of the practical component of professional training of physical rehabilitation specialists, rehabilitation of children with disabilities, such theoretical methods of investigation have been used: analysis and generalization of methodological literature, pedagogical questioning, observation, analysis. In the article it is determined that special attention should be paid to the connection between methodological and theoretical training and practical experience for the physical rehabilitation specialists. It has been proved that professional qualities are an important factor in the professional suitability of a specialist.
Опис
Ключові слова
професійні якості, організація, дослідження, методика, фахівець з фізичної реабілітації, професійна підготовка
Бібліографічний опис
Сущенко, О. Теоретичні умови формування професійних якостей у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі виробничої практики в умовах центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю [Текст] /О. Сущенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 6 (80). – С. 284–294.