Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5884
Title: Використання елементів курсу теоретичної фізики для формування природничо-наукових знань у майбутніх учителів хімії і біології
Other Titles: Using the course of theoretical physics for the formation of scientific knowledge at the future teachers of chemistry and biology
Authors: Сільвейстр, А. М.
Silveistr, A. M.
Keywords: теоретична фізика
курс фізики
природничо-наукові знання
наукова картина світу
теорії
процеси
theoretical physics
physics course
natural sciences
scientific picture of the world
theory
processes
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Сільвейстр, А. М. Використання елементів курсу теоретичної фізики для формування природничо-наукових знань у майбутніх учителів хімії і біології [Текст] / А. М. Сільвейстр // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.; гол. ред. О. В. Семеніхіна]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 1 (7). – С. 151–160.
Abstract: У статті розглядаються питання пов’язані з використанням елементів курсу теоретичної фізики під час вивчення дисципліни «Фізика» у майбутніх учителів хімії і біології. Теоретично обґрунтовується та вказується роль курсу теоретичної фізики для формування природничо-наукових знань у майбутніх учителів хімії і біології. Звертається увага на висновки, до яких призводить викладання деяких питань теоретичної фізики для формування природничо-наукової картини світу у студентів нефізичних спеціальностей педагогічних університетів. Такий підхід до вивчення курсу фізики допоможе студентам вияснити деякі важливі методологічні і світоглядні питання фізики та встановити взаємозв’язок фундаментальних фізичних теорій у хімічних і біологічних процесах.
This article discusses issues related to the use of elements of theoretical physics course in the study course "Physics" at the future teachers of chemistry and biology. Theoretically substantiated and indicate the role of theoretical physics course for the formation of scientific knowledge at the future teachers of chemistry and biology. Attention is drawn to the conclusions, which leads teaching some of the issues of theoretical physics for the formation of natural scientific picture of the world at students of pedagogical specialties nonphysical. This approach to the study of physics course will help students to find out some important methodological and philosophical problems of physics and to establish the relationship of fundamental physical theories in chemical and biological processes.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5884
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Silveystr A..pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.