Вправи функціонального фітнесу при порушеннях постави у школярів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються вправи функціонального фітнес-тренування як метод корекції порушень постави у дітей шкільного віку. Виявлено основні завдання, які можна вирішити за допомогою даних вправ, а саме: формування м’язового корсету тулуба, забезпечення координованої роботи численних м'язових груп у різних рухових ситуаціях, підвищення рівня загальної фізичної підготовленості. Сформульовано методичні рекомендації щодо виконання даних вправ функціонального тренування у полегшеному режимі (для початківців).
The article deals with exercises of functional fitness training as a method of correcting posture disorders at children of school age. The main tasks that we can solve by means of these exercises are identified. They are: creation of a muscular corset of a trunk, maintaining of coordinated work of numerous muscle groups in various motor situations, increasing of the general physical fitness level. Here are formulated methodical recommendations for performing the exercises of functional training in the facilitated mode (for beginners).
Опис
Ключові слова
вправа, постава, фітнес, функціональне тренування, школярі, exercise, fitness, functional training, posture, school children
Бібліографічний опис
Щапова, А. Ю. Вправи функціонального фітнесу при порушеннях постави у школярів [Текст] / А. Ю. Щапова, Ю. Б. Арєшина // Здоров’я людини в сучасному культурно-освітньому просторі : матеріали І Всеукраїнської заочної науково-практичної інтернет-конференції, 22 березня 2018 року / МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури, Департамент соціального захисту населення Сумської ОДА, Управління охорони здоров'я Сумської ОДА, Управління молоді та спорту Сумської ОДА ; [редкол.: Ю. О. Лянной, М. О. Лянной, О. А. Томенко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2018. – С. 172–176.