Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5703
Title: Удосконалення математичної підготовки студентів-аграріїв із застосуванням інформаційних технологій
Other Titles: Іmproving Students Mathematical Training at Agrarians Using Information Technology
Authors: Іванова, Ю. І.
Ivanova, Yu. I.
Keywords: математична підготовка
комунікаційні технології
професійно підготовка аграріїв
навчальні електронні курси
mathematical training
ICT
training farmers
electronic training courses
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Іванова, Ю. І. Удосконалення математичної підготовки студентів-аграріїв із застосуванням інформаційних технологій [Текст] / Ю. І. Іванова // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 191–197.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню проблем якості математичної підготовки студентів аграрних навчальних закладів. Автор аналізує сучасні наукові підходи до удосконалення математичної підготовки студентів та її вплив на якість професійної підготовки. Підкреслено, що математична підготовка майбутніх аграріїв, зокрема в менеджменті, забезпечує не тільки їх загальний інтелектуальний розвиток, а ще й сприяє формуванню професійних компетентностей. Висвітлено основні проблеми та суперечності сучасної математичної підготовки студентів аграрного університету. Автор також звертає увагу на необхідність наповнення курсу математичних дисциплін прикладними, професійно орієнтованими задачами. Розглядається необхідність включення в математичні курси розділів з математичного моделювання. Увага також приділена застосуванню сучасних комунікаційних технологій для підвищення якості навчального процесу. Мова іде про проблеми, які стоять перед викладачами. Розглядаються нюанси комбінування старих та новітніх підходів при читанні лекцій та проведенні практичних занять. Досліджуються аспекти впливу ІКТ на пізнавальну діяльність студентів, а також на організацію самостійного навчання. Проаналізовано досвід використання навчально-контролюючої програми E-Learning в НУБіП України та використання цієї програми для організації самоосвіти студентів.
This article is devoted to the problems of a mathematical preparation of students of agricultural schools. The author analyzes the modern scientific approaches to improving the mathematical training of students and its impact on the quality of training. Emphasized that the mathematical training of future farmers, particularly in management, provides not only their general intellectual development but also promotes professional competencies. The basic problems and contradictions of modern mathematical preparation of students of the Agricultural University. The author also draws attention to the necessity of filling rate applied mathematical disciplines, professionally oriented tasks. Consider the need to include courses in math sections of mathematical modeling. Attention is also paid to the use of modern communication technologies to improve the quality of the educational process. It goes about the problems facing teachers. Consider the nuances of combining old and new approaches in lectures and workshops. Investigates aspects of the impact of ICT on students' cognitive activity, as well as of independent studies. The experience of teaching and controlling the use of E-Learning program in National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine and use this program for students of self-education.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5703
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова_Удосконалення.pdf688,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.