Мобільне навчання як сучасна технологія організації самоосвітньої діяльності студентів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті зазначено, що важливою частиною навчальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів при вивчені фундаментальних дисциплін є самостійна робота. Але нерівномірний розподіл навчального навантаження протягом семестру і невміння організувати свою самостійну роботу та самоосвітню діяльність, призводить до погіршення успішності студентів. Проаналізовано зміст понять «самостійна робота» та «самоосвіта». Указано роль самоосвіти в навчальній діяльності студентів і в формуванні компетентної особистості майбутнього фахівця. Зазначено, що процес навчання фізики студентів вищих технічних навчальних закладів, насьогодні, потребує збільшення мобільності навчання і більшого використання наочності. Як наслідок - обґрунтовано значення і необхідність модернізації традиційної системи освіти. Вказано, що однією з сучасних технологій організації і підвищення ефективності самостійної роботи та самоосвітньої діяльності студентів є використання технології мобільного навчання. Проаналізовано можливості мобільного навчання та теоретично обґрунтовано необхідність використання технології мобільного навчання у процесі вивчення фізики для формування умінь і навичок самоосвітньої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів.
The article indicates that self-study is an important part of educational activity of students of higher technical educational institutions in the study of fundamental disciplines. But the uneven distribution of the teaching load during the semester, and the inability to organize their independent work and self-education activity, leads to deterioration of students' progress. A content of the concepts of «independent work» and «self-study» analyzed. Revealed the role of self-educational activity of students in the formation of a competent person of the future expert. It is noted that the process of teaching physics the students of higher technical educational institutions today it requires an increase in learning mobility and greater use of visualization. As a consequence - justified by the value and the need to modernize the traditional system of education. It is indicated that one of the modern technologies of the organization and improve the efficiency of self-study and self-educational activity of students is the use of mobile learning technology. It analyzed the possibilities of mobile learning. And theoretically the necessity of using mobile learning technology in the study of physics to form the skills of self-educational activity of students of higher technical educational institutions.
Опис
Ключові слова
самоосвітня діяльність, самостійна робота, мобільне навчання, інформаційно-комунікаційні технології, компетентні фахівці, self-educational activity, independent work, mobile learning, information and communication technology, competent professionals
Бібліографічний опис
Грунтова, Т. В. Мобільне навчання як сучасна технологія організації самоосвітньої діяльності студентів [Текст] / Т. В. Г рунтова // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 180–185.