Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5692
Title: Підвищення мотивації та інтересу студентів педагогічних коледжів до навчання математики
Other Titles: Increase Motivation and Interests of Students Teachers College to Study Mathematics
Authors: Терепа, Алла Василівна
Terepa, Alla Vasylivna
Keywords: майбутній учитель початкової школи
мотивація до навчання математики
внутрішні мотиви
навчально-пізнавальна діяльність
прийом навчання
метод навчання
засіб навчання
future elementary school teacher
motivation to learn math
internal motivation
educational and cognitive activity
receiving training
teaching method
teaching aids
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Терепа, А. В. Підвищення мотивації та інтересу студентів педагогічних коледжів до навчання математики [Текст] / А. В. Терепа // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 113–120.
Abstract: У статті проаналізовано результати сучасних досліджень стосовно підвищення навчально-пізнавальної активності студентів та наведено основні методи, прийоми і засоби використовувані викладачами педагогічного коледжу для підвищення мотивації та інтересу студентів до навчання математики. Виділено та обґрунтовано ефективність різних методів, прийомів та засобів, що спонукають формування мотивації студентів педагогічних коледжів до навчання математики: інформаційно- комунікаційні технології, інтерактивне навчання, дослідницькі самостійні роботи, майстерність викладача, метод елементарних задач, метод постановки проблеми, евристичний метод, ігрова діяльність та прийом математичної екскурсії. Акцентовано увагу, що підвищення мотивації до навчання математики серед студентів коледжу пов'язане із відчуттям своєї значимості і необхідності у навчальному процесі з математики, що з'являється в процесі використання викладачами коледжу різних методів, прийомів та засобів, а також через небайдуже ставлення викладачів до розвитку математичної компетентності студентів. Вказано, що використання викладачами коледжу різних методів, прийомів і засобів призводить до переосмислення студентами своїх професійних обов ’язків, результатом чого є вмотивований учитель, що не потребує зовнішніх стимулів для подальшого навчання учнів початкової школи математики.
The article analyzes the results of current research on improving teaching and learning activities of students and provides basic methods, techniques and tools used by teachers to improve teacher training college motivation and interest of students to study mathematics. Highlight and proved the effectiveness of different methods, techniques and tools that encourage the formation of motivation of students of pedagogical college to study mathematics, ICT, online learning, research independent work skills teacher, the method of elementary tasks, the method of the problem, heuristic method, game activity reception and mathematical excursions. The attention that the increase motivation to learn mathematics among college students is associated with a sense of its importance and necessity in the learning process of mathematics, which appears in the use of college teachers of different methods, techniques and tools, as well as through the indifferent attitude of teachers to development of mathematical competence of students. Indicated that the use of college teachers of different methods, techniques and tools leads students to rethink their professional duties, resulting in a motivated teacher that does not require external incentives for further training of primary school mathematics.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5692
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Терепа_Підвищення мотивації.pdf785,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.