Методичні рекомендації щодо розв’язування типових тестових завдань під час підготовки до ЗНО з математики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У зв ’язку із поверненням зовнішньому незалежному оцінюванню функції державної підсумкової атестації підготовка до нього в сучасних умовах набула особливої актуальності. Крім того, до тесту ЗНО з математики повернуто завдання з повним поясненням, які були відсутні протягом тривалого часу. Внаслідок цього багато вчителів принципово змінили свою методику підготовки до ЗНО з математики, а нині змушені шукати нові шляхи до відновлення втрачених позицій. Метою статті є заповнення зазначених вище методичних прогалин у підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання з математики шляхом розгляду методики підготовки до розв’язування тестових завдань тих типів, які викликають найбільші труднощі під час проходження тестування. У даній роботі ми наводимо типові тестові завдання, які можуть бути використані вчителями математики під час підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. До кожного із цих завдань наведено повне розв’язання і методичні коментарі, у яких ми робимо акцент на їх характерних особливостях. Особливу увагу при цьому приділено завданням на встановлення відповідності та завданням із повним поясненням, оскільки за статистикою при виконанні завдань саме цих типів учнів допускають найбільшу кількість помилок. Ми вважаємо, що запропоновані в даній роботі методичні рекомендації сприятимуть забезпеченню якісної підготовки до ЗНО з математики учнів української старшої школи.
In connection with returning for external independent assessment function of the state final examination the preparation for it has become more actuality under modern conditions. Furthermore, the items with full explanation are returned to IEA test in mathematics, which were absent for a long time. As a result, many teachers have radically changed his method of preparation for IEA in mathematics, and is now forced to look for new ways to restore the lost positions. The aim of this article is to fullfill the above methodological gaps in the preparation for independent external assessment in mathematics by consideration of methods of preparation for the solution of test items such types that cause the most difficulty in passing the test. In this paper we present typical test items, which can be used by teachers of mathematics in preparation for independent external assessment. Complete solution and methodical comments for each of these tasks are given. In the mentioned above comments we pay much attention to their especial characteristics. Particular attention is paid to the items for finding of logic pairs and problems with a full explanation, because according to statistics in meeting the objectives of these types of students allow the greatest number of errors. We believe that the guidelines proposed in this paper will help to ensure quality training for IEA in mathematics for Ukrainian pupils of senior school.
Опис
Ключові слова
ЗНО з математики, ДПА з математики, учні старшої школи, навчальні досягнення з математики, завдання на встановлення відповідностей, завдання з повним поясненням, IEA in mathematics, SFE in mathematics, pupils of senior school, learning achievements in mathematics, items for finding of logic pairs, items with full explanation
Бібліографічний опис
Школьний, О. В. Методичні рекомендації щодо розв’язування типових тестових завдань під час підготовки до ЗНО з математики [Текст] / О. В. Школьний, Ю. О. Захарійченко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 91–99.