Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5684
Title: The Effectiveness of Hybrid Learning Face-to-Face
Other Titles: Ефективність гібридного навчання і навчання face-to-face
Authors: Рудченко, Т.
Rudchenko, T.
Чашечникова, Ольга Серафимівна
Chashechnykova, Olha Serafymivna
Keywords: навчання математики
гібридне навчання
навчання face-to-face
mathematics education
hybrid learning
teaching face-to-face
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Rudchenko, T. The Effectiveness of Hybrid Learning Face-to-Face [Текст] / T. Rudchenko, O. Chashechnikova // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 76–83.
Abstract: У статті представлено один з етапів виконання досліджень у рамках спільного україно-американського проекту по вивченню специфіки розвитку інтелектуальних умінь та творчого мислення учнів та студентів. Порівнювалася ефективність традиційного навчання та так званого «гібридного навчання», що передбачало поєднувати традиційне навчання та навчання он-лайн з метою компенсації зменшення так званих «контактних годин». В експерименті брали участь студенти бізнес- колледжу університету. У процесі експерименту оцінювались рівні навченості груп студентів старших курсів, що вивчають один і той самий розділ математичного курсу під керівництвом одного і того ж самого викладача. Студенти, що навчалися за так званою «гібридною формою», мали можливість одержувати он-лайн допомогу. Участь у експерименті взяли студенти, що навчалися у групі традиційного навчання (зустрічалися на заняттях з предмету двічі на тиждень по 75 хвилин), та студенти, з якими відбувалося «гібридне навчання» (зустрічалися на заняттях з предмету один раз на тиждень по 75 хвилин). Потім студенти виконували однакові завдання. У статті детально описано методику проведення експерименту, його результати.
The article presents one of the stages of implementation research in the framework of the joint Ukrainian-American project on study the specifics of the development of intellectual skills and creative thinking of pupils and students. The effectiveness of traditional training and the so-called "hybrid learning", which combines the traditional training and online training to compensate the reduction of the so-called "contact hours", is compared. The students of the College of business of the University took part in the experiment. During the experiment the authors evaluated the levels ofproficiency of groups of the students, who have studied the same chapter of a math course under the guidance of the same teacher. Students who have studied according the so-called "hybrid form", had the opportunity to get online help. The participants of the experiment were the students who studied in the traditional training group (they met at the classes twice a week for 75 minutes), and students who studied in the way of "hybrid training" (they met at the classes once a week for 75 minutes). Then the students solved the same tasks. The methodology of the experiment and its results is described in the article in details.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5684
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рудченко_Чашечникова_Ефективність.pdf677,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.