Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5683
Title: Дидактичні умови використання навчальних моделей у процесі викладання природничо-математичних дисциплін
Other Titles: Didactic Conditions of Use of Educational Models in the Teaching of Natural and Mathematical Sciences
Authors: Рикова, Лариса Леонідівна
Rykova, Larysa Leonidivna
Keywords: навчальна модель
структурні і функціональні моделі
еволюційні ланцюжки моделей
моделі-аналоги
training model
structural and functional model
evolutionary chain models
model-analogues
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Рикова, Л. Л. Дидактичні умови використання навчальних моделей у процесі викладання природничо-математичних дисциплін [Текст] / Л. Л. Рикова // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 71–76.
Abstract: У статті порушено проблему підвищення якості природничо-математичної освіти. Сформульовано й обґрунтовано дидактичні умови використання навчальних моделей у процесі викладання природничих і математичних дисциплін.
The article touches upon the problem of improving the quality of science and math education. Formulated and justified the use of didactic conditions of training models in the teaching of natural sciences and mathematical disciplines.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5683
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рикова_Дидактичні.pdf703,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.