Методика формування деяких понять механіки у шкільному курсі фізики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто особливості формування понять: траєкторія руху тіла, рівномірний рух, механічна енергія у курсі фізики загальноосвітньої школи. Показано, що усвідомлення учнями навчального матеріалу з механіки є важливою дидактичною проблемою. Виявлено типові труднощі у розумінні деяких істотних ознак цих компонентів навчального змісту, що виникають в учнів під час традиційного вивчення механіки. Запропоновано доповнити традиційну систему засобів навчання засобами інформатизації освіти для реалізації принципів унаочнення й доступності освітнього процесу.
In the article the features of formation of concepts: the trajectory, uniform motion, mechanical energy in physics course of secondary school. It is shown that awareness of mechanics educational material by pupils is an important didactic problem. Discovered typical difficulties in understanding some essential features of these components of educational content, than in the traditional study mechanics. A supplement traditional system of learning tools by means of informatization of education to implement the principles of visualisation and availability of the educational process.
Опис
Ключові слова
шкільний курс фізики, компоненти змісту механіки, траєкторія руху тіла, рівномірний рух, механічна енергія, засоби інформатизації освіти, комп’ютерна модель, physics, mechanics, content components, trajectory, uniform motion, mechanical energy, means of informatization of education, computer model
Бібліографічний опис
Пасько, О. О. Методика формування деяких понять механіки у шкільному курсі фізики [Текст] / О. О. Пасько // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 57–64.