Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5657
Title: Розв’язування нетипових тестових завдань під час підготовки до ЗНО з математики
Other Titles: Solving of Untypical Test Items During the Preparation to IEA in Mathematics
Authors: Школьний, Олександр Володимирович
Shkolnyi, Oleksandr Volodymyrovych
Захарійченко, Юрій Олексійович
Zakhariichenko, Yurii Oleksiiovych
Keywords: ЗНО з математики
ДПА з математики
учні старшої школи
навчальні досягнення з математики
нетипові тестові завдання
IEA in mathematics
SFE in mathematics
pupils of senior school
learning achievements in mathematics
untypical test items
Issue Date: 2017
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Школьний, О. В. Розв’язування нетипових тестових завдань під час підготовки до ЗНО з математики [Текст] / О. В. Школьний, Ю. О. Захарійченко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін., голова редкол. О. С. Чашечникова]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2017. – № 2 (10). – С. 57–62.
Abstract: Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики нині виконує подвійну функцію. За допомогою цього тесту, з одного боку, здійснюється державна підсумкова атестація українських випускників, а з іншого боку - формування ранжованого списку для конкурсного відбору абітурієнтів при вступі до вищих навчальних закладів. Як наслідок, цей тест має містити як типові завдання для перевірки основних результатів навчання, так і завдання, сформульовані в незвичній формі, які призначені для виявлення творчого і нестандартного мислення учнів. У даній роботі ми наводимо підбірку нетипових тестових завдань, які можуть бути використані вчителями математики під час підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. При цьому ми розглядаємо завдання різних форм (із альтернативами, з короткою відповіддю, з повним поясненням), намагаючись здійснити широке тематичне покриття. До кожного з цих завдань наведено повне розв ’язання і методичні коментарі, у яких ми робимо акцент на їх характерних особливостях. Ми вважаємо, що запропоновані в даній роботі методичні рекомендації сприятимуть забезпеченню якісної підготовки до ЗНО з математики учнів української старшої школи.
The external independent assessment in mathematics now performs a dual function. On the one hand, by this test the state final examination of Ukrainian graduates is carried out, and on the other hand, this test helps the formation of ranked list for the competitive selection of applicants for admission to universities. As a result, this test should contain both typical tasks for checking the main learning outcomes, as well as tasks arranged in an unusual form that are intended to identify creative and non-standard thinking of pupils. In this paper we give a selection of non-typical test items, that can be used by mathematics teachers during the preparation to external independent assessment. At the same time, we consider the items of various forms (with alternatives, with short answer, with full explanation), trying to implement a wide thematic coverage. Each of these items provides complete solution and methodological comments, in which we focus on their specific features. We believe that the methodological recommendations suggested in this paper will contribute to the provision of high- quality training for non-university students in mathematics of Ukrainian senior school pupils.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5657
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shkolnyi.pdf670,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.