Методика використання історичних документів на уроках історії України

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовано методи використання на уроках історії історичних документів, обґрунтовано диференційований підхід до опрацювання джерел різними віковими категоріями учнів, представлено методику поетапної роботи з документом та врахування психології сприйняття й готовності до самостійного аналізу інформації.
The article analyzes methods of using historical documents in the history lessons, base on differentiated approach to source processing in different age groups of pupils, a method of step-by-step work with a document, and the consideration ofpsychology ofperception and readiness for independent analysis of information.
Опис
Ключові слова
історичний документ, фальсифікованість документу, поетапність дослідження документу, методичний прийом, проблемне питання, historical document, falsification of a document, stage-by-stage document studying, methodical reception, problem question
Бібліографічний опис
Лисянська, Д. С. Методика використання історичних документів на уроках історії України [Текст] / Д. С. Лисянська // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: М. Б. Євтух, В. С. Бугрій, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : СумДПУ [ім. А. С. Макаренка], 2018. – № 1 (6). – С. 40–43.