Методика використання історичних документів на уроках історії України
Вантажиться...
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовано методи використання на уроках історії історичних документів, обґрунтовано диференційований підхід до опрацювання джерел різними віковими категоріями учнів, представлено методику поетапної роботи з документом та врахування психології сприйняття й готовності до самостійного аналізу інформації.
The article analyzes methods of using historical documents in the history lessons, base on differentiated approach to source processing in different age groups of pupils, a method of step-by-step work with a document, and the consideration ofpsychology ofperception and readiness for independent analysis of information.
The article analyzes methods of using historical documents in the history lessons, base on differentiated approach to source processing in different age groups of pupils, a method of step-by-step work with a document, and the consideration ofpsychology ofperception and readiness for independent analysis of information.
Опис
Ключові слова
історичний документ, фальсифікованість документу, поетапність дослідження документу, методичний прийом, проблемне питання, historical document, falsification of a document, stage-by-stage document studying, methodical reception, problem question
Бібліографічний опис
Лисянська, Д. С. Методика використання історичних документів на уроках історії України [Текст] / Д. С. Лисянська // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: М. Б. Євтух, В. С. Бугрій, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : СумДПУ [ім. А. С. Макаренка], 2018. – № 1 (6). – С. 40–43.