Вища музично-педагогічна освіта в Росії у міжвоєнний період

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті зроблено спробу узагальнення російського досвіду створення нової, на той період, форми вищої освіти - музично-педагогічної, що з'явилася на базі Московськоїта Ленінградської консерваторій у 20-х роках XX століття. На основі аналізу історичних документів висвітлено складний процес реформування вищої академічної спеціальної музичної освіти у відповідь на вимоги часу, в контексті політичних перетворень, що відбувалися в країні.
The article is an attempt to summarize Russia's experience in creating a new form of higher education - music-educational - which appeared based on the Moscow and Leningrad Conservatories in the 1920s. The article analyses the historical documents that form the basis for understanding the complicated process of formation of higher academic special music education, which appeared as a response to the demands of time in the context of political reforms in the country.
Опис
Ключові слова
загальна музична освіта, інструкторсько-педагогічний, навчальні плани, музикант-педагог, консерваторія, практична робота у школі, педагогічна практика, музична педагогіка, методика, музична освіта, general music education, instructor-pedagogical, curriculum, musician- professor, conservatory, practical work at school, pedagogical practice, musical pedagogy, methodology, musical enlightenment
Бібліографічний опис
Алексєєва, Г. В. Вища музично-педагогічна освіта в Росії у міжвоєнний період [Текст] / Г. В. Алексєєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 355–362.