Роль сприйняття і розуміння у процесі інформативного читання анголомовних текстів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто роль сприйняття і розуміння у процесі інформативного читання. Досліджено процес сприйняття, визначено завдяки чому відбувається розуміння і засвоєння нової інформації при читанні англомовних текстів. З методичної точки зору надано визначення терміну «інформативне читання». Виявлено, які уміння необхідні для засвоєння нового матеріалу в процесі інформативного читання.
In the article the role of perception and understanding is examined in the process of the informative reading. The process of perception is investigated, it has been determined due to what are understanding and mastering of new information during reading of English texts. As for the methodical point of view determination the informing reading is given. It has been found out which abilities are necessary for mastering of new material in the process of the informative reading.
Опис
Ключові слова
сприйняття, розуміння, мислення, пам'ять, інформація, інформативне читання, тема, абзац, мета, perception, understanding, thinking, memory, information, informative reading, theme, paragraph, aim
Бібліографічний опис
Біжко, І. А. Роль сприйняття і розуміння у процесі інформативного читання анголомовних текстів [Текст] / І. А. Біжко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 341–347.