Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5244
Title: Сучасні підходи до навчально-пошукової діяльності учнів
Other Titles: The Modern Approaches to the Pupils' Learning-Searching Activity
Authors: Парфілова, Світлана Леонідівна
Parfilova, Svitlana Leonidivna
Keywords: навчально-пошукова діяльність
молодші школярі
самовизначення
пізнавальні завдання
розвивальне навчання
learning-searching activity
junior schoolchildren
self-definition
cognitive tasks
developing teaching
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Парфілова, С. Л. Сучасні підходи до навчально-пошукової діяльності учнів [Текст] / С. Л. Парфілова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 190–197.
Abstract: У статті висвітлено теоретичні позиції щодо розуміння навчально-пошукової діяльності молодших школярів. Навчально-пошукову діяльність розглянуто як функціонально пов'язану низку етапів, що мають реалізуватись послідовно і комплексно та спрямовані на забезпечення самостійноїпошуковоїактивності учнів.
In the article the theoretical positions of junior schoolchildren' learning-searching activity's understanding are elucidated. The learning-searching activity is considered as functionally connected series of stages, realized logically in complex, and directed on the pupils' independent searching activity providing.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5244
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parfilova.pdf139,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.