Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5211
Title: Пізнавальна самостійність студентів як передумова розвитку фахових компетенцій
Other Titles: Cognitive Independence Students as a Prerequisite of Professional Competence
Authors: Матяш, Ольга Іванівна
Matiash, Olha Ivanivna
Наконечна, Л. І.
Nakonechna, L. I.
Keywords: пізнавальна самостійність особистості
майбутній вчитель
фахові компетенції
самоосвіта
самовдосконалення
cognitive self-identity
future teachers
professional competence
self¬education
self-improvement
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Матяш, О. І. Пізнавальна самостійність студентів як передумова розвитку фахових компетенцій [Текст] / О. І. Матяш, Л. І. Наконечна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 429–436.
Abstract: У статті розглянуто різні підходи до розкриття змісту поняття пізнавальна самостійність особистості та уточнено його. Обґрунтовано роль пізнавальної самостійності студентів у процесі формування та розвитку їхніх фахових компетенцій.
Different approaches to disclosure of the term cognitive independence and identity is specified. The role of cognitive independence of students in shaping and developing their professional competencies is determined.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5211
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matyash.pdf133,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.