Формування компетентностей майбутніх учителів як запорука успішної професійної діяльності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті подано стисле визначення проблем та перспектив формування компетентностей майбутніх учителів з метою забезпечення готовності до професійної діяльності. Розкрито значення фахових та методичних дисциплін, предметів психолого-педагогічного циклу у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. Наведено орієнтовний план дослідження сформованості компетенцій у майбутніх учителів.
The article includes a brief definition of problems and perspectives of future teachers' competencies in order to ensure readiness for professional activities. It reveals the professional and methodological disciplines and subjects of psychological and pedagogical cycle in the process of training future professionals. The article presents a tentative plan to study the formation of competencies of future teachers.
Опис
Ключові слова
компетентність, навчально-виховний процес, адаптація до професійної діяльності, вміння та навички педагога, фахові та методичні дисципліни, предмети психолого-педагогічного циклу, competence, educational process, adapting to the professional activities, skills of the teacher, professional and methodical discipline, subjects of psycho¬pedagogical cycle
Бібліографічний опис
Агапшук, С. С. Формування компетентностей майбутніх учителів як запорука успішної професійної діяльності [Текст] / С. С. Агапшук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 397–403.