Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5196
Title: Використання новітніх інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземних мов в Ізраїлі
Other Titles: Using of the New Technologies in the Future English Teachers' Preparation In Israel
Authors: Романюк, Л. П.
Romaniuk, L. P.
Keywords: Ізраїль
підготовка вчителів
іноземні мови
нові технології
педагогічні коледжі
використання відео
вищі навчальні заклади Ізраїлю
Israel
teachers' training
foreign languages
new technologies
pedagogical colleges
using video
universities
new methods
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Романюк, Л. П. Використання новітніх інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземних мов в Ізраїлі [Текст] / Л. П. Романюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 324–331.
Abstract: У статті автор досліджує використання новітніх технологій у підготовці майбутніх вчителів іноземних мов в державі Ізраїль. Читачі мають змогу дізнатися про використання відео при вивченні мов. Дана стаття містить багато корисної інформаціїне тільки для вчителів, а й для студентів, які вивчають мови.
In this article the author investigates the using of new technologies in teachers' training colleges of Israel. We can learn much new about the using of video teaching English. This article contains much interesting information not only for teachers, but for students as well.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5196
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanuk.pdf139,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.