Моделювання студента як основа проектування навчальної діяльності під час навчання математики у ВТНЗ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто вибір структури предметної моделі студента технічного університету з вищої математики. Обрано модель, що складається з тематичного, операційного, процедурного, функціонального і семантичного компонентів. Обрана предметна модель студента може бути використана для побудови діяльнісноїтехнологіїнавчання математики в технічномууніверситеті.
The choice of the subject model of student of technical university on higher mathematics is considered. The chosen subject model consists of thematic, operating, procedural, functional and semantic components. The subject model of student, that is chosen, can be used for construction of activities technology of mathematics teaching in a technical university.
Опис
Ключові слова
діяльнісне навчання, предметна модель студента, вища математика, навчання математики в технічному університеті, activities teaching, student's subject model, higher mathematics, mathematics teaching in a technical university
Бібліографічний опис
Євсеєва, О. Г. Моделювання студента як основа проектування навчальної діяльності під час навчання математики у ВТНЗ [Текст] / О. Г. Євсеєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 235–244.