Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5180
Title: Розвиток творчого мислення учнів під час навчання математики. Проблема діагностики
Other Titles: Development of Creative Thinking of Pupils in the Course of Mathematics Studying. Diagnostics Problem
Authors: Чашечникова, Ольга Серафимівна
Chashechnykova, Olha Serafymivna
Keywords: розвиток творчого мислення
навчання математики
діагностика
завдання із суперечливими даними
creative thinking development
teaching of mathematics
diagnostics
task with contradictory data
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Чашечникова, О. С. Розвиток творчого мислення учнів під час навчання математики. Проблема діагностики [Текст] / О. С. Чашечникова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 217–226.
Abstract: У статті розглянуто одне з найбільш складних у вирішенні питань проблеми розвитку творчого мислення - питання діагностики. Описано укладену автором систему завдань для діагностики динаміки розвитку творчого мислення учнів у процесі навчання математики, що складається із декількох блоків. Відому класифікацію задач, спрямованих на розвиток творчого мислення учнів, запропоновану В. А. Нрутецьким, автором доповнено завданнями з суперечливими даними, виконання яких водночас і діагностує, і формує один з компонентів творчого мислення - нешаблонність мислення.
Diagnostics issue as one of the most complicated in solving creative thinking problems is considered in the article. Compiled by the author system of tasks for diagnosing the dynamics of students creative thinking development in the process of studying mathematics, which consists of a few blocks, is described. A known classification of tasks, which is aimed at students creative thinking development had been introduced by V. A. Krutetskiy. The author added the tasks with contradictory data, completion of which simultaneously diagnoses, as well as forms one of the creative thinking components that account for unconventional thinking.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5180
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chashechnikova.pdf164,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.