Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4996
Title: Оновлення процесу підготовки майбутніх учителів математики в системі педагогічної освіти України (1984 − 1990 рр.)
Other Titles: Updating оf the Future Mathematics Teachers Training іn the System оf Pedagogical Education іn Ukraine (1984 – 1990)
Authors: Козацька, І. В.
Kozatska, I. V.
Keywords: учитель математики
підготовка майбутнього вчителя математики
комп’ютеризація освіти
система педагогічної освіти
інформатизація
mathematics teacher
future mathematics teacher training
computerization of education
system of pedagogical education
informization
Issue Date: 2017
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Козацька, І. В. Оновлення процесу підготовки майбутніх учителів математики в системі педагогічної освіти України (1984 − 1990 рр.) [Текст] / І. В. Козацька // Актуальні питання природничо-математичної освіти : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон [та ін.], голова редкол. О. С. Чашечникова. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – № 1 (9). – С. 123–129.
Abstract: Стаття є продовженням ряду публікацій, на сторінках яких досліджуємо питання підготовки майбутніх учителів математики в системі педагогічної освіти України. Звертаємо увагу на актуальність для системи педагогічної освіти сьогодення тих процесів, що відбувалися в освітньому просторі у період 1984 − 1990 років. Для створення повноцінної картини підготовки майбутніх вчителів математики у вказаний період автором здійснено відповідну роботу. Зокрема: проведено опрацювання архівних документів, на основі яких здійснено порівняльний аналіз навчальних планів фізико-математичних факультетів; розглянуто нормативну базу, що формувала політику в галузі освіти Радянської України; вивчено історію діяльності декількох вищих педагогічних навчальних закладів України з метою узагальнення педагогічного досвіду; проведено аналіз фундаментальних праць активних учасників реформаційних процесів та наукових розвідок сучасників У результаті теоретичного аналізу здійснено характеристику процесу підготовки майбутнього вчителя математики та визначено зміни математичного освітнього простору, що були спричинені різними чинниками, головним з яких є формування інформаційного суспільства, характерною ознакою якого виступає глобальна інформатизація всіх сфер суспільного життя.
The article is a continuation of a number of publications to study the issue of future mathematics teacher training in the system of teacher education in Ukraine. The attention is devoted to the relevance of the processes occurring in the educational space in the period of 1984 – 1990 for the modern system of pedagogical education. To create a full, adequate picture of future mathematics teacher training in the period given, the appropriate work has been completed by the author. In particular, archive data, used for comparative analysis of curricula of physical and mathematical faculties, were processed; the regulatory framework that formed a policy in the field of education in Soviet Ukraine was examined; the history of some higher pedagogical educational institutions of Ukraine has been studied with the aim of generalizing the pedagogical experience; an analysis of the fundamental works of active participants in the processes of reforming and scientific research of contemporaries was carried out. In the result theoretical analysis, the characteristics of the future teacher of mathematics preparation were carried out and changes in the mathematical educational space, which were caused by various factors, were identified. The main of those factors is the creation of the informational society, a characteristic feature of which is global informatization of all spheres of public life.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4996
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozatska.pdf290,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.