Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолодюк, Лариса Степанівна-
dc.contributor.authorHolodiuk, Larysa Stepanivna-
dc.date.accessioned2018-06-12T07:21:44Z-
dc.date.available2018-06-12T07:21:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГолодюк, Л. С. Полідіяльнісний базис організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики в основній школі [Текст] / Л. С. Голодюк // Актуальні питання природничо-математичної освіти : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон [та ін.], голова редкол. О. С. Чашечникова. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – № 1 (9). – С. 10–17.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4964-
dc.description.abstractУ статті досліджений полідіяльнісний базис організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики в основній школі та представлений такими видами діяльності як: перцептивна, проблемно-орієнтована, пошукова, варіативна, діяльність-спостереження, евристична, дослідницька, навчально-дослідницька, проектна, графічна, практична та діяльність з моделювання. Наведені короткі теоретичні основи кожного виду діяльності полідіяльнісного базису організації навчально-пізнавальної діяльності учнів та узагальнені авторські позиції щодо до кожного виду. Встановлено, що полідіяльнісний базис узгоджується з полізасобовим базисом організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики в основній школі шляхом виокремлення засобів-основ (задача, завдання та спілкування), які слугують вибудовуванню взаємодії в навчально-пізнавальній діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe basis of organization of students’ educational and cognitive activities at the lessons of mathematics in secondary schools represented by such activities as, perceptive, problem- oriented, search, variable, activity-observation, heuristic, research, project, graphic, practical and modelling activities are considered in the article. It was found out that polyactive basis is coordinated with polymode basis of organization of students’ educational and cognitive activities at the lessons of mathematics in secondary schools by the way of isolation of means base (task, assignment and communication), which serve alignment interaction in educational and cognitive activities. Classification of-means basis is clone with taking into account the modes’ possibilities to ensure the process of different kinds of activities’ run, namely to agree with polyactive basis of organization of students’ educational and cognitive activities at the lessons of mathematics in secondary school. Communication is defined as the key means base, but tasks and assignments are defined as subsidiary means base.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectполідіяльнісний базисuk_UA
dc.subjectполізасобовий базисuk_UA
dc.subjectзасіб-основаuk_UA
dc.subjectперцептивна діяльністьuk_UA
dc.subjectпошукова діяльністьuk_UA
dc.subjectевристична діяльністьuk_UA
dc.subjectграфічна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрактична діяльністьuk_UA
dc.subjectдіяльність з моделюванняuk_UA
dc.subjecteducational and cognitive activitiesuk_UA
dc.subjectpolyactive basisuk_UA
dc.subjectpolymode basisuk_UA
dc.subjectmeans baseuk_UA
dc.subjectperceptive activitiesuk_UA
dc.subjectsearch activitiesuk_UA
dc.subjectheuristic activitiesuk_UA
dc.subjectgraphic activitiesuk_UA
dc.subjectpractical activitiesuk_UA
dc.subjectmodelling activitiesuk_UA
dc.titleПолідіяльнісний базис організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики в основній школіuk_UA
dc.title.alternativePolyactive Basis оf Organization оf Students’ Educational аnd Cognitive Activities аt the Lessons оf Mathematics іn Secondary Schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc372.851uk_UA
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holodiuk.pdf300,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.