Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4935
Title: Міжкультурно-комунікативна компетентність – українознавчий вектор мовно-літературної освіти
Other Titles: Intercultural and Communicative Competence is the Ukrainian-Studies Vector of Philological Education
Authors: Горіна, Ж. Д.
Horina, Zh. D.
Keywords: міжкультурно-комунікативна компетентність
компетентнісний підхід
intercultural and communicative competence
competence approach
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Горіна, Ж. Д. Міжкультурно-комунікативна компетентність – українознавчий вектор мовно-літературної освіти [Текст] / Ж. Д. Горіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 358–367.
Abstract: У статті визначено сутність та структурний зміст поняття «міжкультурно-комунікативна компетентність» особистості на підставі реалізації компетентнісного підходу до реформування філологічної освіти у ВНЗ України. Розмежовано поняття «компетенція» і «компетентність», установлено сутнісні ознаки компетентності.
The article deals with the defining the essence and structural content of such notion as «intercultural and communicative competence» of personality under the conditions of the philological education reforming on the basis of competence approach implementation.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4935
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gorina.pdf151,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.