Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4933
Title: Стимули розвитку самостійності у студентів вищих навчальних закладів засобами фізичної культури
Other Titles: Motivations of the Development of University Student's Independence with a Help Physical Training
Authors: Шумаков, О. В.
Shumakov, O. V.
Keywords: студенти
самостійність
фізична культура
спорт
мотиви
стимули
бар'єри
засоби
students
independence
physical training
sport
motivations
barriers
resources
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Шумаков, О. В. Стимули розвитку самостійності у студентів вищих навчальних закладів засобами фізичної культури [Текст] / О. В. Шумаков // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 344–350.
Abstract: У статті висвітлено проблему розвитку самостійності студентів вищих навчальних закладів засобами фізичної культури. В результаті дослідження визначено основні фактори, які найбільше впливають на формування стимулів до самостійних занять. Встановлено найголовніші стимули, які спонукають студентів до самостійних занять фізичною культурою та спортом.
The work concerns problems of the development of university student's independence with a help physical training. During the research the main factors, which influence the formation of motivations for student's independent trainings were defined. The main factors influencing student's desire for independent trainings and going for sport were found.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4933
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shumakov.pdf130,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.