Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4931
Title: Пізнавальна самостійність студента як структурний елемент професійної компетентності майбутнього вчителя
Other Titles: Cognitive Independence of Students as a Structural Element of the Professional Competence of Future Teachers
Authors: Тесленко, М. М.
Teslenko, M. M.
Keywords: рівень професійної підготовки
компетентність
компетенція
компетентнісний підхід
пізнавальна самостійність
конкурентоздатність спеціалістів
професійна кваліфікація
level of training
competence
competence
competence approach
cognitive independence
competitiveness specialist
professional qualifications
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Тесленко, М. М. Пізнавальна самостійність студента як структурний елемент професійної компетентності майбутнього вчителя [Текст] / М. М. Тесленко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 331–337.
Abstract: У статті обґрунтовано пізнавальну самостійність студентів як структурний елемент професійної компетентності майбутніх спеціалістів. Диференційовано поняття «компетентність» і «компетенція».Розглянуто сутність професійноїкомпетентності, подано аналіз її структурних компонентів.
The article is devoted to the rationale of the cognitive autonomy of students as a structural element of professional competence of future professionals. Differentiates the concepts of "competence" and "competence". The essence of professional competence, an analysis of its structural components.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4931
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teslenko.pdf136,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.