Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4913
Title: Місце проектної технології навчання у фаховій підготовці майбутніх філологів
Other Titles: A Role of Projects Technology Education is in Professional Preparation of Future Philologists
Authors: Буднік, А. О.
Budnik, A. O.
Keywords: проектні технології
проект-вправи
дискурсні вміння
національно-прецедентні тексти
майбутні філологи
project technologies
projects-exercises
discourse abilities
national and precedent text
future philology
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Буднік, А. О. Місце проектної технології навчання у фаховій підготовці майбутніх філологів [Текст] / А. О. Буднік // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 243–249.
Abstract: У статті розглянуто проектну технологію, що ґрунтується на особистісно зорієнтованому і діяльнісному підходах до навчання мови, спрямована на розкриття творчого потенціалу дискурсивної діяльності студентів філологічних спеціальностей; обґрунтовано доцільність використання проект-вправ у навчальному процесі у вищих закладах філологічного профілю
In the article an author is consider the Project technology in basis of which is the personality and orientated approaches, active going near the studies of language, directed on opening of creative potential of discursive activity of students of philological specialties? Grounded expedience of the project and exercises in an educational process in higher establishments of philological type.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4913
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Budnik.pdf133,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.