Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4904
Title: Історія становлення фізичного виховання у школах УРСР
Other Titles: Physical Education Development History in the Schools of the USSR
Authors: Тимошенко, Юрій Олександрович
Tymoshenko, Yurii Oleksandrovych
Keywords: органи народної освіти
фізичне виховання
фабрично- заводське учіння
школа
методика
гурток
військовізація
people's education authorities
physical education
fabric study
school
methodics
section
militarization
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Тимошенко, Ю. О. Історія становлення фізичного виховання у школах УРСР [Текст] / Ю. О. Тимошенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 91–104.
Abstract: У статті проаналізовано процес становлення і формування фізичного виховання в загальноосвітніх та спеціальних школах, його історичні особливості й тенденції. Розглянуто організацію навчального процесу та зміст фізичного виховання, критерії оцінювання фізичного розвитку дітей. Показано соціальне тло, на фоні якого конституюється система фізичного виховання в навчальних закладах.
The process developing physical education in ordinary and special schools, its historical particularities and trends are defined. The organization of educational process and content of physical education, children physical development criteria are studied. The social background is shown, which could define the physical education system in educational institutions.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4904
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tymoshenko.pdf167,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.