Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4901
Title: Акмеологічна оцінка управління професійним розвитком педагогів
Other Titles: Acmeological Assessment of Professional Development of Teachers
Authors: Гречаник, О. Є.
Hrechanyk, O. Ye.
Keywords: професійний розвиток
акмеологічна оцінка
факторно- критеріальна модель
диверсифікація
фактори
критерії та показники якості управлінської діяльності
professional development
acmeologic estimate
factor-criterion model
factors
criteria and indicators for quality of management
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Гречаник, О. Є. Акмеологічна оцінка управління професійним розвитком педагогів [Текст] / О. Є. Гречаник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 60–68.
Abstract: У статті розкрито роль акмеологічної оцінки в управлінні професійним розвитком педагогів. Уточнено поняття «акмеологічна оцінка», «факторно- критеріальна модель». Розроблено факторно-критеріальну модель акмеологічної оцінки управлінської діяльності з професійного розвитку педагогів на основі кваліметричного підходу.
In the paper the role of acmeological assessment in the management of professional development of teachers is opened. The notions of «acmeologic estimate», «factor-criterion model» are specified. A factor-criterion model of acmeological estimates of management at the professional development of teachers on the basis of qualimetrical approach is developed.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4901
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grechanik.pdf143,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.