Сприятливий соціально-психологічний клімат у педагогічному колективі та шляхи його формування
Вантажиться...
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті подано визначення соціально-психологічного клімату педагогічного колективу, його показників, які сприяють ефективній роботі школи; конкретизовано його функції, які він повинен виконувати. На підставі аналізу теоретичних досліджень зроблено спробу визначення шляхів формування сприятливого соціально- психологічного клімату, впливу педагогічного колективу на колектив учнів як одного з факторів їх спільної ефективної навчальної! виховної діяльності.
In the article the determinations of social-psychological climate, its indexes which promote an effective work of school are given; functions which it must execute are specified there. On the basis of analysis of theoretical researches an attempt to define the ways of forming favourable social-psychological climate, influence of teaching stuff on the students' stuff as one of factors of their joint effective educational and educator activity is done.
In the article the determinations of social-psychological climate, its indexes which promote an effective work of school are given; functions which it must execute are specified there. On the basis of analysis of theoretical researches an attempt to define the ways of forming favourable social-psychological climate, influence of teaching stuff on the students' stuff as one of factors of their joint effective educational and educator activity is done.
Опис
Ключові слова
соціально-психологічний клімат, групоутворення, групова сумісність, стиль керівництва, міжособистісні відносини, самовизначення, взаємини, педагогічний колектив, учнівський колектив, social-psychological climate, trunking, group compatibility, style of guidance, interpersonal relations, self-determination, mutual relations, teaching stuff, students' stuff
Бібліографічний опис
Гупал, М. О. Сприятливий соціально-психологічний клімат у педагогічному колективі та шляхи його формування [Текст] / М. О.Гупал // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 12–19.