Формування теоретичних знань студентів середньої ланки музично-педагогічної освіти засобами українського фольклору

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються методологічні та психолого-педагогічні проблеми формування теоретичних знань студентів середньої ланки музично-педагогічної освіти, майбутніх учителів музики, у процесі їх фахової підготовки засобами українського фольклору. Український музичний фольклор розглядається як чинник інтенсифікації інтелектуального розвитку особистості та засіб формування теоретичнихзнань у процесі професійноїпідготовки.
In the article the methodological are examined and psychology-pedagogical problems of forming of theoretical knowledges of students of middle link of music-pedagogical education, future music masters, in the process of their professional preparation by facilities of Ukrainian folk-lore. Ukrainian musical folklore is examined as a factor of intensification of intellectual development of personality and mean of forming of theoretical knowledges in the process of professional preparation.
Опис
Ключові слова
теоретичнізнання, середняланка музично-педагогічноїосвіти, майбутні вчителі музики, фахова підготовка, юнацький вік, інтелектуальна культура особистості, професійна діяльність, український музичний фольклор, theoretical knowledge's, middle link of music-pedagogical education, future music masters, professional preparation, youth age, intellectual culture of personality, professional activity, Ukrainian musical folklore
Бібліографічний опис
Гура, В. В. Формування теоретичних знань студентів середньої ланки музично-педагогічної освіти засобами українського фольклору [Текст] / В. В.Гура // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 323–332.