Впровадження методів музикотерапії у навчально-виховний процес дітей дошкільного віку

Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті актуалізовано проблему використання музикотерапії в роботі з дітьми дошкільного віку. Обґрунтовано необхідність впровадження методів музикотерапії у навчально-виховний процес дошкільних закладів. Подано структуру методів музикотерапії, їх зміст та залежність використання від вікових особливостей дітей. Визначено мету, завдання та форми роботи музико терапевтичного гуртку. Висвітлено результати практичної діяльності гуртка «Музикотерапія» у дитячому садочку.
In the article the problem of the use of musicotherapy in-process with the children of preschool age is examined as actual. The necessity of introduction of methods of musicotherapy is grounded for the educational process of preschool establishments.The structure of methods of musicotherapy, their maintenance and dependence of the use from the age-old features of children, is given. A purpose, tasks and forms of work of muzikoterapevticheskogo group, is certain. The results of practical activity of group of «Musicotherapy» are lighted up in child's garden.
Опис
Ключові слова
музикотерапія, дошкільний навчальний заклад, навчально- виховний процес, методи, принципи, завдання, форми, гурток, musical therapy, preschool institution, educational process, methods, principals, tasks, forms, circle
Бібліографічний опис
Малашевська, І. А. Впровадження методів музикотерапії у навчально-виховний процес дітей дошкільного віку [Текст] / І. А. Малашевська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 346–354.