Становлення кордоцентричного світогляду майбутніх педагогів як один з аспектів їх повноцінного саморозвитку в умовах глобалізації освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті обґрунтовано потреби у формуванні кордоцентричного світогляду студентів вищих педагогічних навчальних закладів, який є невід'ємною умовою їх професійного становлення, важливим етапом національного та морально-етичного виховання студентської молоді, одним із чинників ефективного засвоєння і творчого переосмислення майбутніми педагогами етнокультурних цінностей українськоїнації.
The article is devoted to the substantiation of the need for the formation of the cordocentrical world-view of the students of high pedagogical educational establishments, which is: the imprescriptible condition of their professional maturing; the important stage of national, moral and ethical upbringing of young students; one of the factor's of the effective mastering and the creative rethinking of ethnocultural valuable of Ukrainian nation by the future teachers.
Опис
Ключові слова
національне виховання, кордоцентризм, світогляд, глобалізація, Болонський процес, уніфікація, суб'єкт-суб'єктний підхід, саморозвиток, national upbringing, cordocentrism, world-view, globalization, Bolognese process, unification, subject-domain approach, self-development
Бібліографічний опис
Матвеева, В. А. Становлення кордоцентричного світогляду майбутніх педагогів як один з аспектів їх повноцінного саморозвитку в умовах глобалізації освіти [Текст] / В. А. Матвеева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 229–237.