Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4861
Title: Реформування середньої освіти Великої Британії наприкінці XX – на початку XXI століття
Other Titles: Reforms of Secondary Education in Great Britain in the End of XX - in the Beginning of XXI Century
Authors: Лиценко, І. О.
Lytsenko, I. O.
Keywords: реформа
освітня реформа
навчальний план
тенденція
диференціація
освіта
реформування
якість освіти
reform
education reform
curriculum
trends
differentiation
education
reform
quality education
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Лиценко, І. О. Реформування середньої освіти Великої Британії наприкінці XX – на початку XXI століття [Текст] / І. О. Лиценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 133–140.
Abstract: У статті зроблена спроба аналізу реформування середньої освіти Великої Британії; наведено принципи й механізми освітніх реформ; висвітлено Національний навчальний план, який спрямований на забезпечення широкої, збалансованої й системної програми навчання.
The article attempted to analyze the reform of secondary education UK, listed principles and mechanisms of educational reforms, highlights the national curriculum, which aims to provide broad, balanced and systematic training programs.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4861
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lycenko.pdf134,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.