Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4859
Title: Проблема міжпредметних зв'язків у загальній та музичній педагогіці
Other Titles: Problem of the Interconnected Disciplines in the Common and Musical Pedagogics
Authors: Тарарак, Н. Г.
Tararak, N. H.
Keywords: міжпредметні зв'язки
музична педагогіка
підготовка вчителя музики
interconnected disciplines
musical pedagogics
training of music teachers
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Тарарак, Н. Г. Проблема міжпредметних зв'язків у загальній та музичній педагогіці [Текст] / Н. Г. Тарарак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 115–122.
Abstract: У статті розглядається проблема міжпредметних зв'язків у загальній та музичній педагогіці. Досліджуються погляди провідних вчених щодо використання міжпредметних зв'язків у музичному навчанні, комплексного підходу при підготовці вчителя музики. Одним із шляхів реалізації такого підходу є введення комплексних предметів, що поєднують цикл взаємопов'язаних дисциплін.
The article considers the problem of the interconnected disciplines in the commen and musical pedagogics. Here are considered opinions of the leading scientists about using of the interconnected disciplines in the musical education, the complex method by training of music teachers. One in the ways of the realisation of such method is the introduction of complex disciplines, which are uniting the cycle of the interconnected disciplines.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4859
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tararak.pdf129,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.