Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4858
Title: Новітня педагогіка: проблема дефініції
Other Titles: Newest Pedagogy: Problem of the Definition
Authors: Смирнов, Владислав Анатолійович
Smyrnov, Vladyslav Anatoliiovych
Keywords: педагогіка
індустріальний
постіндустріальний
інформація
інформаційне суспільство
парадигма навчання
інформаційна педагогіка
pedagogy
industrial
post-industrial
information
information society
paradigm of teaching
information pedagogy
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Смирнов, В. А. Новітня педагогіка: проблема дефініції [Текст] / В. А. Смирнов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 105–114.
Abstract: У статі розглянуті закономірності виникнення й становлення новітньої педагогіки, актуальні на етапі переходу від індустріального до постіндустріального (інформаційного) суспільства. Запропонована логічна процедура (дефініція) надання фіксованого змісту поняттю педагогіки сучасності та найближчого майбутнього. Обґрунтована доцільність вживання терміну «інформаційна педагогіка».
Laws governing appearance and formation of newest pedagogy are examined on the stage of passage from the industrial to the post-industrial (information) society. Is proposed the logical procedure (definition) of giving the fixed value to the concept of pedagogy of the present and nearest future. The expediency of using the term «information pedagogy» is substantiated.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4858
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smirnov.pdf155,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.