Педагогічні умови формування мотиваційно-ціннісного компонента самоосвітньої компетентності підлітків

Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито актуальність формування мотиваційно-ціннісного компонента самоосвітньої компетентності підлітків; розглянуто його сутнісні особливості; проаналізовано педагогічні умови його формування у процесі здійснення навчальних проектів.
The actuality of formation of the motivational-evaluative component of the pupils' self-educational competence is revealed, its essential peculiarities are described, the pedagogical conditions of its formation in the process of project making are analyzed.
Опис
Ключові слова
самоосвітня компетентність учнів, мотиваційно-ціннісний компонент самоосвітньої компетентності учнів, технологія навчальних проектів, self-educational competence of the pupils motivational-evaluative component of the pupils' self-educational competence, educational project technology
Бібліографічний опис
Коваленко, H. В. Педагогічні умови формування мотиваційно-ціннісного компонента самоосвітньої компетентності підлітків [Текст] / H. В. Коваленко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 166–175.