Теорія множинного інтелекту як підстава особистісно зорієнтованого навчання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито підхід американського психолога Говарда Гарднера до проблеми інтелектуальних здібностей особистості, теорію множинного інтелекту як одну з новаторських теорій пізнання інтелекту. Особлива увага приділена методам розвитку типів інтелекту в межах особистісно зорієнтованого навчання.
The article deals with the approach of American psychologist Howard Gardner to the problem of intellectual faculties of the personality, the theory of multiple intelligences is regarded as one of the innovatory theories of cognition of the intellect. The author pays attention to the methods of types of intelligence in the personality-oriented education.
Опис
Ключові слова
інтелектуальні здібності, множинний інтелект, особистість, особистісно зорієнтоване навчання, тип інтелекту, інноваційна технологія, індивідуальне навчання, intellectual faculties, multiple intelligences, personality, personality-oriented education, type of intelligence, innovative technology, individual education
Бібліографічний опис
Гусак, M. Г. Теорія множинного інтелекту як підстава особистісно зорієнтованого навчання [Текст] / M. Г. Гусак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 12–20.