Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4845
Title: Теорія множинного інтелекту як підстава особистісно зорієнтованого навчання
Other Titles: Theory of Multiple Intelligences as Reason of the Personality-Oriented Education
Authors: Гусак, M. Г.
Husak, M. H.
Keywords: інтелектуальні здібності
множинний інтелект
особистість
особистісно зорієнтоване навчання
тип інтелекту
інноваційна технологія
індивідуальне навчання
intellectual faculties
multiple intelligences
personality
personality-oriented education
type of intelligence
innovative technology
individual education
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Гусак, M. Г. Теорія множинного інтелекту як підстава особистісно зорієнтованого навчання [Текст] / M. Г. Гусак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 12–20.
Abstract: У статті розкрито підхід американського психолога Говарда Гарднера до проблеми інтелектуальних здібностей особистості, теорію множинного інтелекту як одну з новаторських теорій пізнання інтелекту. Особлива увага приділена методам розвитку типів інтелекту в межах особистісно зорієнтованого навчання.
The article deals with the approach of American psychologist Howard Gardner to the problem of intellectual faculties of the personality, the theory of multiple intelligences is regarded as one of the innovatory theories of cognition of the intellect. The author pays attention to the methods of types of intelligence in the personality-oriented education.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4845
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Goussak.pdf137,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.