Здоров'язбережувальні технології у педагогічній системі формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів професійно-технічних навчальних закладів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
На підставі аналізу сутності понять «педагогічні технології» та «здоров'язбережувальні технології» зроблено висновок про те, що поняття «здоров'язбережувальні технології» не повністю відповідають меті педагогічної системи формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів професійно-технічних навчальних закладів. Запропоновано використовувати лексему «педагогічні технологіїформування ціннісного ставлення доздоров'я».
Based on analysis of the terms «educational technology» and «health saving technology» concluded that the concept «health saving technology» does not fully meet the objective of the educational system of formation of values in relation to the health of students in vocational educational establishments. Proposed use of the lexeme «educational technology formation of values related to health».
Опис
Ключові слова
педагогічні технології, здоров'язбережувальні технології, формування ціннісного ставлення до здоров'я, educational technology, health saving technology, formation of values in relation to the health
Бібліографічний опис
Єжова, О. О. Здоров'язбережувальні технології у педагогічній системі формування ціннісного ставлення до здоров'я в учнів професійно-технічних навчальних закладів [Текст] / О. О. Єжова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 65–74.