Педагогічні умови формування в учнів початкової школи запитальних умінь

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті з'ясовано педагогічні умови застосування в евристичному навчанні діалогічної взаємодії для формування у молодших школярів умінь ставити змістовні запитання. На матеріалі освоєння описових знань виявлено дидактичні підходи до поступового опанування учнями запитальних умінь як важливого чинника їх пізнавальної активності.
The pedagogical terms of application are determined in the heuristic teaching of dialogic co-operation for forming for the junior schoolchildren of abilities to ask basically questions. On material of mastering of descriptive knowledge the didactic approaches are determined to a gradual capture by students by interrogative abilities as an important factor of their cognitive activity.
Опис
Ключові слова
педагогічні умови, евристичне навчання, діалогічна взаємодія, описові знання, запитальні вміння, пізнавальна активність, pedagogical terms, heuristic teaching, dialogic co-operation, descriptive knowledge, interrogative abilities, cognitive activity
Бібліографічний опис
Лазарева, К. С. Педагогічні умови формування в учнів початкової школи запитальних умінь [Текст] / К. С. Лазарева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 246–254.