Соціально-педагогічні умови проектування профільних шкіл у сільській місцевості

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Ґрунтуючись на загальнонаукових методологічних засадах діяльності та розвитку освітніх систем у статті розкрито соціально-педагогічні умови проектування варіативних моделей розвитку профільних загальноосвітніх шкіл у сільській місцевості. Доведено, що розробка ефективних моделей профільних шкіл та впровадження їх у практику є поступом до системного розв'язання проблем з розвитку профільноїстаршої школи в сільській місцевості.
Based on the scientific methodological principles of activity and development of educational systems in the article social and pedagogical conditions of variation models of specialized schools development projecting in rural area are revealed. It is proved, that the creation of effective models of specialized schools and their introduction in practice is the beginning of a systemic solution of the problems of development of specialized senior school in rural areas.
Опис
Ключові слова
методологічні засади діяльності та розвитку освітніх систем, варіативні моделі розвитку сільських профільних шкіл, соціально-педагогічні умови, профільна школа, соціальне середовище, метод проектування, methodological principles of the activity and development of educational systems, variation models of development of rural specialized schools, social-pedagogical bases, specialized school, social environment, projecting method
Бібліографічний опис
Іванюк, Г. І. Соціально-педагогічні умови проектування профільних шкіл у сільській місцевості [Текст] / Г. І. Іванюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 221–230.