Методичні особливості вивчення поняття «енергія» на початковому етапі систематичного вивчення курсу фізики у 7 класі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто методичні особливості формування поняття «енергія» на початковому етапі систематичного вивчення курсу фізики у 7 класі. Запрпоновано методику пропедевтичного формування відомостей про енергію за двома варіантами під час вивчення розділу «Починаємо вивчати фізику». Розроблено методичні рекомендації щодо реалізації означених варіантів методичної системи вивчення відомостей про енергію у курсі фізики 7 класу.
The methodical peculiarities of concept «energy» on primary stage of systematically learning physics course in the seventh form is considered in article. The proposed method of forming propeadeuticol formation about energy for the two variants while studying course port «We begin to study physics». Methodical recommendation defined variants of methodical system of learning information about energy in course «Physics» is worked out.
Опис
Ключові слова
формування понять, фізичні поняття, «робота», «сила», «енергія», «матерія», «речовина», «поле», фундаментальні взаємодії, concepts formation, physical concepts, «work», «force», «energy», «substance», «matter», «area», fundamental co-operations
Бібліографічний опис
Гнатюк, О. В. Методичні особливості вивчення поняття «енергія» на початковому етапі систематичного вивчення курсу фізики у 7 класі [Текст] / О. В. Гнатюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 210–220.