Можливості інтеграції мистецтв на уроках естетичного циклу у процесі формування толерантності у молодших школярів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовано культурологічний підхід до визначення сутності поняття «толерантність», подано визначення, що якнайкраще стосується естетичного циклу предметів у школі першого ступеня, розглянуто можливість розвитку цієї якості у молодших школярів під час інтеграції мистецтв на уроках естетичного циклу.
The article analyses culturological approach to defining the essence of the term «tolerance», a definition, that is best correlated to the aesthetic lessons, is detected and considers the possibility of the development of this quality in junior pupils through arts integration at aesthetic lessons.
Опис
Ключові слова
толерантність, інтеграція мистецтв, естетичний цикл предметів, розвиток толерантності у молодших школярів, tolerance, arts integration, development of this tolerance in junior pupils
Бібліографічний опис
Ващенко, Л. Ф. Можливості інтеграції мистецтв на уроках естетичного циклу у процесі формування толерантності у молодших школярів [Текст] / Л. Ф. Ващенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 197–210.