Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4789
Title: Можливості інтеграції мистецтв на уроках естетичного циклу у процесі формування толерантності у молодших школярів
Other Titles: The Opportunities of Arts Integration at Lesson of Aesthetic Cycle In the Process of Forming Tolerance in Junior Pupils
Authors: Ващенко, Л. Ф.
Vashchenko, L. F.
Keywords: толерантність
інтеграція мистецтв
естетичний цикл предметів
розвиток толерантності у молодших школярів
tolerance
arts integration
development of this tolerance in junior pupils
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Ващенко, Л. Ф. Можливості інтеграції мистецтв на уроках естетичного циклу у процесі формування толерантності у молодших школярів [Текст] / Л. Ф. Ващенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 197–210.
Abstract: У статті проаналізовано культурологічний підхід до визначення сутності поняття «толерантність», подано визначення, що якнайкраще стосується естетичного циклу предметів у школі першого ступеня, розглянуто можливість розвитку цієї якості у молодших школярів під час інтеграції мистецтв на уроках естетичного циклу.
The article analyses culturological approach to defining the essence of the term «tolerance», a definition, that is best correlated to the aesthetic lessons, is detected and considers the possibility of the development of this quality in junior pupils through arts integration at aesthetic lessons.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4789
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vashchenko.pdf172,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.