Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4777
Title: Теорія освітніх змін у контексті інноваційного розвитку
Other Titles: Educational Change Theory in Innovative Development's Context
Authors: Листопад, Олена Валеріївна
Lystopad, Olena Valeriivna
Keywords: інноваційний розвиток освіти
теорія освітніх змін
моделі освітніх змін
концепція вільного ринку
концепція круглого столу
концепція інституційних змін
innovative development
educational change theory
educational change's models
Free Market Theory
Roundtable Theory
Institutional Change Theory
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Листопад, О. В. Теорія освітніх змін у контексті інноваційного розвитку [Текст] / О. В. Листопад // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 159–172.
Abstract: У статті здійснено аналіз зарубіжної теорії освітніх змін у контексті інноваційного розвитку: охарактеризовано сутність освітніх змін, систематизовано існуючі моделі освітніх змін, роаналізовано основні механізми освітніх змін, установлено вектори подальшого формування зарубіжної теорії освітніх змін в умовах інноваційного розвитку.
Tendencies of educational theory's evolution in the innovative development's idea are discussed at this article: educational theory's components, educational theory's models, approaches for educational theory's evolution are analyzed in innovative development's context.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4777
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lustopad.pdf160,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.