Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4776
Title: Особливості андрагогічної моделі навчання за М. Ноулзом
Other Titles: Features of M. Knowles' Andragogical Model
Authors: Литовченко, Ірина Миколаївна
Lytovchenko, Iryna Mykolaivna
Keywords: андрагогічна модель
М. Ноулз
принципи навчання дорослих
андрагогічний процес
самоспрямоване навчання
навчання протягом життя
andragogical model
M. Knowles
adult learning principles
andragogical process
self-directed learning
contract learning
lifelong learning
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Литовченко, I. M. Особливості андрагогічної моделі навчання за М. Ноулзом [Текст] / I. M. Литовченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 172–181.
Abstract: У статті визначено концептуальне підґрунтя андрагогічної моделі М. Ноулза, розкрито сутність Ноулзівських концепцій принципів навчання дорослої людини, андрагогічного процесу, самоспрямованого навчання, навчання за контрактом та навчання протягом життя, що лягли в основу андрагогічноїмоделі.
The article defines the conceptual base of M. Knowles' andragogical model, reveals the essence of M. Knowles' concepts of adult learning principles, andragogical process, self- directed learning, contract learning and lifelong learning which formed the foundation of the andragogical model.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4776
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lytovchenko.pdf141,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.