Використання інтерактивних технологій у соціально-педагогічній роботі з формування життєвої компетентності учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті доведено, що зараз вагомого значення набувають інтерактивні технології в роботі зі старшокласниками загальноосвітніх шкіл-інтернатів, оскільки, використовуючи їх систематично у процесі виховної роботи, можна проектувати ситуації їх майбутнього життя, взаємини, завдання різного характеру, тобто створювати підґрунтя для формування життєвої компетентності учнів.
In the article is talked that for success of forming of vital competence with the pupils of internatnykh establishments it is necessary to use interactive technologies which will help to create optimum sredovye usloviyadlya formings of vital competence of students of senior classes of obscheoobrazovatel'nykh schools-boarding-schools.
Опис
Ключові слова
життєва компетентність, особистість, школа-інтернат, інтерактивні технології, інтерактивність, старшокласники, почуття, емоції, свідомість, person, vital competence, boarding school, valuable reference points
Бібліографічний опис
Кузьміна, О. Використання інтерактивних технологій у соціально-педагогічній роботі з формування життєвої компетентності учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів [Текст] / О.Кузьміна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С.12–22.