Створення і впровадження системи взаємодії соціальних служб та загальноосвітніх навчальних закладів у здійсненні соціально-педагогічної підтримки дітей трудових мігрантів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті подано характеристику компонентів системи взаємодії соціальних служб та загальноосвітніх навчальних закладів у здійсненні соціально-педагогічної підтримки дітей трудових мігрантів. Описано основні етапи впровадження цієї системи у практичну соціально-педагогічну діяльність. проаналізовано використані форми і методи роботи спеціалістів з дітьми заробітчан та їх сім'ями.
The article characterizes components of the system of interaction of social services and educational institutions in carrying out social-educational support of labour migrants' children. It describes main stages of introduction this system into the practical social- educational activities. The used forms and methods of professionals' work with labour migrants' children and their families are analyzed in the article.
Опис
Ключові слова
зовнішня трудова міграція, діти трудових мігрантів, діти «групи ризику», соціально-педагогічна підтримка, система взаємодії, foreign labor migration, labour migrants' children, children «at risk», social-educational support, system of interaction
Бібліографічний опис
Пігіда, В. М. Створення і впровадження системи взаємодії соціальних служб та загальноосвітніх навчальних закладів у здійсненні соціально-педагогічної підтримки дітей трудових мігрантів [Текст] / В. М. Пігіда // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 4 (22). – С.405–412.